Tasdiqlangan
Bosh direktorning buyrug‘i bilan
"DEFACTUM LABORATORIES" MCHJ
ZOHIDOVA NODIRA ERKINOVNA
2024-yil "__" ________dagi
Pullik tibbiy xizmatlar ko‘rsatish bo‘yicha ommaviy shartnoma-oferta
Toshkent shahri
O‘zbekiston Respublikasi Fuqarolik kodeksining 369-moddasi va O‘zbekiston Respublikasining "Elektron tijorat to‘g‘risida"gi Qonuniga muvofiq, jismoniy shaxslarga yo‘llangan ushbu hujjat "DEFACTUM LABORATORIES" MCHJning Ustav asosida faoliyat yurituvchi direktori Zahidova Nodira Erkinovna (ZAXIDOVA NODIRA ERKINOVNA) nomidan quyidagi shartlarda pullik tibbiy xizmatlar ko‘rsatish bo‘yicha shartnoma tuzish to‘g‘risidagi rasmiy, oshkora va qaytarib olinmaydigan taklifi hisoblanadi:
• Ushbu hujjat - "Internet" tarmog‘ida https://defactum.uz/ sahifasida e’lon qilingan, axborot stendida tanishish maqsadida taqdim etiladigan ommaviy oferta, shuningdek, boshqa har qanday usulda Klinikaga tibbiy xizmat ko‘rsatish uchun murojaat qilgan har bir Bemor/Buyurtmachiga tatbiq etiladi.
• Bemor/Buyurtmachi tomonidan ushbu shartnomaning 4-bo‘limida belgilangan tartibda Ijrochi tomonidan ko‘rsatiladigan tibbiy xizmatlar uchun birinchi to‘lovni amalga oshirish ushbu ofertaning to‘liq va so‘zsiz aksepti hisoblanadi.
• Oferta aksepti Bemor/Buyurtmachi ushbu taklifning barcha qoidalariga rozi ekanligini anglatadi va Klinika bilan tibbiy xizmat ko‘rsatish to‘g‘risida yozma shartnoma tuzishga tengdir.
• Taklif Klinika tomonidan ko‘rsatiladigan barcha tibbiy xizmatlarga taalluqlidir.
• Shartnomaning ushbu tahriri ushbu oferta klinikaning https://defactum.uz/ veb-saytida e’lon qilingan paytdan boshlab, u rasman chaqirib olingunga yoki yangi tahrirdagi taklif (oferta) tasdiqlangunga qadar amal qiladi.
1. ASOSIY ATAMALAR VA TA’RIFLAR
1.1. Ijrochi (shartnoma matni bo‘yicha - Klinika) - O‘zbekiston Respublikasi Sog‘liqni saqlash vazirligi tomonidan 24.10.2019-yilda berilgan 02518-sonli litsenziya asosida faoliyat yuritgan "DEFACTUM LABORATORIES" MCHJ, 09.04.2029-yilgacha amal qiladi.
1.2. Buyurtmachi - shartnomaga muvofiq Patsiyent foydasiga pulli tibbiy xizmatlarga buyurtma berish (sotib olish) niyatida bo‘lgan yoki buyurtma berayotgan (sotib olayotgan), Ijrochi bilan ushbu ommaviy ofertada ko‘rsatilgan shartlarda shartnoma tuzgan jismoniy shaxs. Buyurtmachi ushbu Shartnoma bo‘yicha tibbiy xizmatlarga haq to‘laydigan tomon hisoblanadi. Buyurtmachi va Bemor bir shaxs bo‘lishi mumkin.
1.3. Bemor - iste’molchi, Ijrochi tomonidan ushbu Shartnoma, unga qo‘shimchalar/ilovalar bilan belgilangan hajmlarda va tartibda ko‘rsatiladigan tibbiy xizmatlarni bevosita oluvchi jismoniy shaxs. Bemor va Buyurtmachi bir shaxs bo‘lishi mumkin.
1.4. Tomon - alohida-alohida Mijoz, Bemor yoki Klinika deb ataladi.
1.5. Tomonlar - bir tomondan birgalikda Buyurtmachilar/yoki Bemor, boshqa tomondan esa Klinika deb ataladi.
1.6. Pulli tibbiy xizmatlar preyskuranti - Ustav asosida faoliyat yurituvchi "DEFACTUM LABORATORIES" MCHJ direktori tomonidan tasdiqlangan, xizmat ko‘rsatish paytida amalda bo‘lgan ko‘rsatiladigan tibbiy xizmatlar ro‘yxati va ularning narxlari. Preyskurant bilan Klinikaning rasmiy veb-saytida, Internet axborot tarmog‘ida https://defactum.uz/, shuningdek, Klinikaning axborot stendlarida tanishish mumkin.
1.7. Birlamchi maslahat - Klinika mutaxassis shifokori tomonidan bemorga muayyan tibbiy holat bo‘yicha ko‘rsatiladigan birinchi maslahat bo‘lib, uning davomida birlamchi tekshiruv, salomatlik holatini baholash, dastlabki yoki yakuniy tashxis qo‘yish (aniqlashtirish), shuningdek, keyingi davolash taktikasini yoki qo‘shimcha tekshiruvlar zarurligini aniqlash amalga oshiriladi.
1.8. Takroriy maslahat - birlamchi maslahat yoki oldingi takroriy maslahatdan so‘ng belgilangan vaqt oralig‘ida, tashxisni aniqlashtirish, tayinlangan davolanishni tuzatish, Bemorning ahvoli dinamikasini baholash va/yoki ilgari tayinlangan tadqiqotlar natijalarini ko‘rib chiqish maqsadida xuddi shu klinik shifokor-mutaxassis tomonidan xuddi shu tibbiy holat bo‘yicha o‘tkaziladigan maslahat.
1.9. Agar Buyurtmachi va Bemor bitta shaxs bo‘lsa, ushbu Shartnoma matniga ko‘ra "Mijoz" va "Buyurtmachi" atamalari teng ma’noli bo‘lib, birgalikda yoki alohida qo‘llanilishi mumkin.
2. SHARTNOMA MODDASI
2.1. Ushbu Shartnoma Klinikada pullik tibbiy xizmatlar ko‘rsatish shartlari va tartibini belgilaydi.
2.2. Buyurtmachi 1.1-bandda ko‘rsatilgan Tibbiy faoliyatni amalga oshirish litsenziyasiga muvofiq Mijozga tibbiy xizmat ko‘rsatishni topshiradi, Klinika esa o‘z zimmasiga oladi. Shartnomalar.
2.3. Tibbiy xizmatlar ro‘yxati shifokor yo‘llanmasida ko‘rsatiladi yoki Buyurtmachi tomonidan mustaqil belgilanadi. Klinika tomonidan Patsiyentga ko‘rsatiladigan tibbiy xizmatlar narxi Klinika preyskurantida tasdiqlangan xizmatlar nomi va ularning narxlariga muvofiq belgilanadi.
2.5. Ushbu Shartnomani bajarishda tomonlar tibbiyot muassasalari tomonidan aholiga pulli tibbiy xizmatlar ko‘rsatishni tartibga soluvchi O‘zbekiston Respublikasining amaldagi qonun hujjatlariga amal qiladilar.
2.6. Tibbiy xizmat ko‘rsatish muddatlari va vaqti Bemorni davolovchi shifokor qabuliga yozib qo‘yish paytida yoki Bemorni Klinikaning tibbiy axborot tizimida ro‘yxatdan o‘tkazish paytida kelishib olinadi.
3. Tomonlarning huquq va majburiyatlari
3.1. Klinika quyidagilarni o‘z zimmasiga oladi:
3.1.1. Preyskurantga kiritilgan, Buyurtmachi va Bemor bilan kelishilgan tibbiy xizmatlarni ko‘rsatish.
3.1.2. Bemorga xizmat ko‘rsatish uchun zarur bo‘lgan tibbiy hujjatlarni, shu jumladan bemorning buyurtma varaqasini va zarur hollarda tibbiy (ambulatoriya) kartasi - Maslahat varaqasini rasmiylashtirish.
3.1.3. Ushbu Shartnoma doirasida tibbiy xizmatlarni bajarishni obyektiv sabablarga ko‘ra qiyinlashtiradigan holatlar (kasallik yoki mutaxassisning ta’tili va boshqalar) va tibbiy xizmatlarni ko‘rsatish qayta tiklanishi mumkin bo‘lgan sana haqida Buyurtmachini xabardor qilish.
3.1.4. Bemorga ko‘rsatilayotgan tibbiy yordam, davolash usullarining samaradorligi, qo‘llanilayotgan dori vositalari va tibbiy buyumlar to‘g‘risida ishonchli ma’lumotlarni taqdim etish;
3.1.5. Tibbiy xizmat ko‘rsatishda yuzaga kelishi mumkin bo‘lgan asoratlar haqida bemorni xabardor qilish;
3.1.6. Bemorga O‘zbekiston Respublikasi qonunchiligida nazarda tutilgan tartibda maslahat varaqasi yoki boshqa tibbiy hujjatlarni berish.
3.1.7. Klinika faoliyati bo‘yicha ruxsat beruvchi hujjatlar - Tibbiy xizmatlar ko‘rsatish uchun litsenziya, shuningdek, Klinikaga murojaat qilish to‘g‘risida ongli qaror qabul qilishga obyektiv imkon beradigan mazmun va hajmda tibbiy xizmatlar ijrochisi sifatida Klinika to‘g‘risidagi boshqa ma’lumotlar bilan tanishish imkoniyatini berish.
Ish tartibi, aloqa telefoni, bevosita tibbiy xizmat ko‘rsatuvchi mutaxassis shifokorlar, ularning ma’lumoti va malakasi to‘g‘risidagi ma’lumotlar.
3.1.8. O‘zR Qonuniga rioya qilish. , ularga ishlov berish tartibini, shu jumladan tibbiy axborot tizimlarida shaxsga doir ma’lumotlarning maxfiyligiga rioya etilishini ta’minlasin.3.1.9. Защищать сведения, составляющие врачебную тайну.
3.1.10. Tibbiy xizmat ko‘rsatish jarayonida Mijozni u Klinikaga murojaat qilgan paytda Buyurtmachi bilan kelishilmagan qo‘shimcha tibbiy xizmatlar ko‘rsatish zarurligi to‘g‘risida xabardor qilish. Qo‘shimcha xizmatlar alohida Buyurtma varag‘i bilan rasmiylashtiriladi, ushbu Shartnomaning 2.5-bandida ko‘rsatilgan holatlar bundan mustasno.
3.2. Bemor ushbu Shartnoma-oferta shartlarini qabul qilib, quyidagi majburiyatlarni o‘z zimmasiga oladi:3.2.1. Klinika xodimlariga bunday turdagi hujjat talab qilinadigan tibbiy xizmatlarni ko‘rsatishda Bemorning shaxsini tasdiqlovchi hujjatni taqdim etish. 3.2.2. Ushbu Shartnomaning 4-bo‘limi shartlariga muvofiq Ijrochining xizmatlariga o‘z vaqtida haq to‘lash.
3.2.3. Bemorga belgilangan tibbiy xizmat olish (ko‘rsatish) vaqtini bekor qilish yoki o‘zgartirish zarurligi to‘g‘risida Klinikani oldindan, lekin kamida 24 soat oldin xabardor qilish.
3.2.3. O‘z sog‘lig‘iga yetarli darajada g‘amxo‘rlik qilishga erishish hamda o‘zining va boshqalarning sog‘lig‘iga zarar yetkazuvchi xatti-harakatlarni sodir etmaslikka qaratilgan harakatlarni amalga oshirish.
3.2.4. Tibbiy xizmat ko‘rsatishdan oldin shifokorni/hamshirani o‘tkazgan kasalliklari, unga ma’lum bo‘lgan allergik reaksiyalar, shuningdek, davolanish natijasiga ta’sir ko‘rsatishi mumkin bo‘lgan boshqa omillar haqida xabardor qilish.
3.2.5. Davolovchi shifokorning barcha tibbiy tavsiyalari va ko‘rsatmalarini qat’iy bajarish, unga zarur ma’lumotlarni yetkazish, sog‘lig‘idagi o‘zgarishlar (o‘zini his qilishi) haqida o‘z vaqtida xabardor qilish.
3.2.6. Klinikaga o‘zining shaxsiy ma’lumotlarini qayta ishlashga rozilik berish.
3.2.7. Klinikaga bunday turdagi ruxsatnomalarni talab qiladigan tibbiy xizmatlarni amalga oshirishda tibbiy aralashuvga xabardor qilingan ixtiyoriy rozilikni berish.
3.2.8. Klinikaning boshqa bemorlari va tashrif buyuruvchilariga, tibbiyot va xizmat ko‘rsatuvchi xodimlarga hurmat bilan munosabatda bo‘lish, umumiy qabul qilingan axloq va xulq-atvor qoidalariga rioya qilish (xodimlarga tegmaslik, Klinika mulkiga zarar yetkazmaslik, ovozini ko‘tarmaslik, so‘kinmaslik, alkogol va giyohvand moddalar ta’sirida Klinikaga kelmaslik, hayvonlarni olib kelmaslik va boshqalar).
3.3. Klinika quyidagi huquqlarga ega:
3.3.1. Buyurtmachidan (Mijozdan) ushbu Shartnoma bo‘yicha o‘z majburiyatlarini bajarish uchun zarur bo‘lgan har qanday ma’lumotni olish. Buyurtmachi (Mijoz) tomonidan ma’lumotlar taqdim etilmagan yoki to‘liq bo‘lmagan yoxud noto‘g‘ri taqdim etilgan taqdirda, Ijrochi barcha zarur ma’lumotlarni olgunga qadar ushbu Shartnoma bo‘yicha o‘z majburiyatlarini bajarishni to‘xtatib turish huquqiga ega.
3.3.2. Bemorning sog‘lig‘i holatiga muvofiq davolash davomiyligi va tibbiy xizmatlar hajmini aniqlash.
3.3.3. Bemorning hayotiga xavf soluvchi shoshilinch holatlar yuzaga kelgan taqdirda, tashxis qo‘yish va birinchi tibbiy yordam ko‘rsatish uchun zarur bo‘lgan tekshiruvlar va tibbiy muolajalar hajmini mustaqil ravishda belgilash.
3.3.4. Tibbiy xizmat ko‘rsatishda ishtirok etayotgan Klinika mutaxassis shifokori tashxisni aniqlashtirish va optimal davolashni tanlash uchun Bemorni boshqa mutaxassisga yuborishga haqli.
3.3.4. Tibbiy xizmat ko‘rsatishda ishtirok etayotgan Klinika mutaxassis shifokori tashxisni aniqlashtirish va optimal davolashni tanlash uchun Bemorni boshqa mutaxassisga yuborishga haqli.
3.3.5. Klinikaning Bemorga xizmat ko‘rsatish imkoniyati yo‘qligi sababli, shu jumladan Bemor tomonidan Klinika tibbiyot xodimlarining talablari bajarilmaganda, Bemorda davolash-tashxislash tadbirlarini o‘tkazishga qarshi ko‘rsatmalar, aralashuvni xavfli yoki samarasiz qiladigan organizm xususiyatlari aniqlanganda tibbiy xizmat ko‘rsatishni rad etish.
3.3.6. Buyurtmachi tomonidan ushbu Shartnomaning 4-bo‘limi qoidalari buzilgan taqdirda, Mijozga ushbu Shartnoma bo‘yicha xizmatlar ko‘rsatishni to‘xtatib turish.
3.4. Buyurtmachi (Bemor) quyidagi huquqlarga ega:
3.4.1. Klinikadan ushbu Shartnoma bo‘yicha o‘z majburiyatlarini lozim darajada bajarishini talab qilish.
3.4.2. Shifokorning roziligini va O‘zbekiston Respublikasi qonunchiligiga muvofiq uning ish vaqti mavjudligini hisobga olgan holda, Davolovchi shifokorni Ijrochi shtatidan tanlashga.
3.4.3. Sanitariya-gigiyena talablariga javob beradigan sharoitlarda profilaktika, diagnostika, davolash va boshqa xizmatlarga.
3.4.4. Mutaxassis shifokorlarning maslahatlarini olish, shu jumladan bemorning iltimosiga ko‘ra shifokorlar konsiliumini o‘tkazish.
3.4.5. O‘z sog‘lig‘ining holati to‘g‘risida ma’lumot olish, Bemorning manfaatlarini ko‘zlab uning sog‘lig‘i holati to‘g‘risida ma’lumot berilishi mumkin bo‘lgan shaxslarni tanlash, agar uning yozma arizasi mavjud bo‘lsa.
3.4.6. Shifokor sirini tashkil etuvchi ma’lumotlarni himoya qilish.
3.4.7. O‘zbekiston Respublikasi qonunchiligi va ushbu Shartnomada nazarda tutilgan tartibda tibbiy hujjatlar bilan tanishish, o‘tkazilgan tadqiqotlar natijalari, davolash choralari va zarur tavsiyalar ko‘rsatilgan holda Klinikaning tibbiy xulosalarini olish.
3.5. Buyurtmachi (Bemor):
3.5.1. Klinika tomonidan alohida to‘lov evaziga amalga oshiriladigan diagnostik tadbirlar yoki davolash orqali qo‘shimcha (ixtisoslashtirilgan) tekshiruv usullarini o‘tkazish zarurati yuzaga kelishi mumkin.
3.5.2. Klinika Buyurtmachiga (Bemorga) Klinika va tibbiy xizmat ko‘rsatuvchi mutaxassislarning davolash natijalariga erishish va saqlab qolishga qaratilgan barcha ko‘rsatmalari, ko‘rsatmalari va tavsiyalariga rioya qilmaslik, shu jumladan tashriflar/qabullar sanasi va vaqtiga rioya qilish, kun tartibiga rioya qilish, dori-darmonlarni qabul qilish, o‘tkazilayotgan tibbiy tadbirlarning samaradorligini ta’minlaydigan boshqa cheklovlarga rioya qilish, shuningdek, o‘zida mavjud bo‘lgan kasalliklar va/yoki patologiyalar haqida Klinikani o‘z vaqtida xabardor qilmaslik ko‘rsatilayotgan pullik tibbiy xizmat sifatini pasaytirishi, uni o‘z vaqtida yakunlay olmaslikka olib kelishi yoki Bemorning sog‘lig‘iga salbiy ta’sir ko‘rsatishi mumkinligini ma’lum qildi.
3.5.3. Tibbiy hujjatlarning nusxalari (ulardan ko‘chirmalar) Bemorga uning shaxsiy murojaatigako‘ra qog‘ozda yoki elektron shaklda bepul taqdim etilishi mumkin.
4. XIZMATLAR QIYMATI VA HISOB-KITOBLAR TARTIBI4.1. Bemorga ko‘rsatiladigan tibbiy xizmatlar narxi xizmat ko‘rsatish sanasida amalda bo‘lgan Preyskurantga muvofiq belgilanadi. Ko‘rsatiladigan xizmatlar ro‘yxati va ularning qiymati Mijozning buyurtma varaqasida va Bemorga beriladigan nazorat-kassa chekida ko‘rsatiladi.4.2. Ushbu Shartnoma bo‘yicha xizmatlarga haq to‘lash, agar tomonlarning qo‘shimcha kelishuvida boshqacha tartib nazarda tutilmagan bo‘lsa, Buyurtmachi tomonidan xizmat ko‘rsatishdan oldin 100 foiz oldindan haq to‘lash sharti bilan amalga oshiriladi. To‘lov o‘zbek so‘mida naqd pul mablag‘larini kiritish yo‘li bilan yoki bank plastik kartasi orqali Klinika kassasi orqali yoki naqd pulsiz hisob-kitob yo‘li bilan pul mablag‘larini Klinika hisob raqamiga o‘tkazish yo‘li bilan yoxud qonun hujjatlarida taqiqlanmagan boshqa usulda amalga oshiriladi.
4.3. Tashxisni aniqlashtirish va/yoki ko‘rsatmalarni olish (tuzatish) maqsadida Klinika shifokor-mutaxassisiga takroriy tashrif deb murojaat e’tirof etiladi, bunda Bemor "takroriy maslahat" tarifi bo‘yicha maslahat haqini to‘laydi, bunda ushbu murojaat oxirgi maslahat kunidan keyin 14 (o‘n to‘rt) kalendar kun ichida aynan bir xil tibbiy holat bo‘yicha amalga oshiriladi. Vaqt oralig‘i ko‘rsatilgan muddatdan ortiq bo‘lgan, biroq bunda murojaat takroriy deb topilishi mumkin bo‘lgan muddat shifokor tomonidan belgilangan yoki u tomonidan yakka tartibda belgilanadigan boshqa hollarda ham ko‘rsatilgan murojaat takroriy deb topilishi mumkin.
4.3.1. Klinikaning axborot tizimida oldingi murojaatni tasdiqlovchi ma’lumotlar bo‘lmasa, Bemor hozirgi murojaat ayni shu shifokorga va ayni shu tibbiy holat tufayli amalga oshirilayotganini tasdiqlovchi hujjatli yoki boshqa ruxsat etilgan dalillarni taqdim etishi shart. Ko‘rsatilgan shartlarga rioya etilgan taqdirdagina maslahatlashuv takroriy deb e’tirof etiladi. Ushbu murojaat qilish imkoniyati amal qiladigan muddat 2 oydan oshmasligi kerak.
4.4. Klinika ushbu Shartnomaning 8.2-bandida nazarda tutilgan tartibda Preyskurantga tegishli o‘zgartirishlar kiritish orqali tibbiy xizmatlar ro‘yxati va qiymatini o‘zgartirish huquqiga ega.
5. TIBBIY XIZMAT KO‘RSATISH SHARTLARI VA TARTIBI
5.1. Tibbiy xizmatlar Klinikaning barcha filiallarida ko‘rsatiladi, ularning manzillari bilan www.defactum.uz saytida tanishish mumkin.
5.2. Klinika ushbu Shartnoma bo‘yicha xizmatlarni klinika ma’muriyati tomonidan belgilanadigan va ma’lumotlarni klinikadagi axborot stendida va/yoki rasmiy veb-saytda joylashtirish orqali bemorga yetkaziladigan ish kunlari va soatlarida ko‘rsatadi.
5.3. Tibbiy xizmatlar ko‘rsatishda Bemorni Klinika tibbiyot xodimi tomonidan qabul qilish Bemor murojaat qilgan paytda Klinikaning tibbiy axborot tizimida Bemor kartochkasi va uning Buyurtma varaqasi rasmiylashtirilgandan so‘ng amalga oshiriladi.
5.4. Bemor 15 (o‘n besh) daqiqadan ko‘proq kechikkan taqdirda, boshqa bemorlarning huquqlari buzilishini istisno qilish uchun, Klinika bemorga ayni paytda xizmat ko‘rsatishni rad etish va qabul vaqtini shu yoki boshqa kun davomida mavjud bo‘sh vaqtga ko‘chirish huquqiga ega.
5.5. Klinika xizmat ko‘rsatish vaqtini oldindan, kamida 12 soat oldin, Mijozni xizmat ko‘rsatishning yangilangan vaqti haqida xabardor qilgan holda o‘zgartirish huquqini o‘zida saqlab qoladi.
5.6. Klinika quyidagi hollarda laboratoriya tekshiruvlari natijalarini berish vaqtini uzaytirish huquqini o‘zida saqlab qoladi:
1. natijalar tasdiqlashni yoki tadqiqotni qayta o‘tkazishni talab qiladi;
2. fors-major holatlarining yuzaga kelishi (elektr ta’minotining uzilishi, asbob-uskunalarning ishdan chiqishi va boshqalar).
Bunday hollarda klinika bemorni natijalarni berishning kechikish sababi (yoki tahlillarni bajarishning iloji yo‘qligi) va natijalarni berishning taxminiy tuzatilgan muddati to‘g‘risida majburiy ravishda xabardor qiladi.
6. TOMONLAR JAVOBGARLIGI
6.1. Klinika quyidagilar uchun javob beradi:6.1.1. Bemorga ko‘rsatilayotgan tibbiy xizmatlarning sifati, hajmi va muddatlari uchun, Klinikaga bog‘liq bo‘lmagan sabablarga ko‘ra muddatlarga rioya etilmagan holatlar bundan mustasno.
6.1.2. Tibbiy xizmat ko‘rsatishda davolash-tashxislash jarayoni bilan bog‘liq nojo‘ya ta’sirlar yoki asoratlar rivojlanishi mumkinligi to‘g‘risida Bemorni ishonchli va o‘z vaqtida xabardor qilish.
6.2. Buyurtmachi (Bemor):6.2.1. Ushbu Shartnoma, unga qo‘shimchalar/ilovalar shartlariga muvofiq ko‘rsatilgan tibbiy xizmatlar qiymatini o‘z vaqtida to‘lash.
6.2.2. Shifokorga taqdim etilgan sog‘lig‘i, o‘tkazgan kasalliklari, unga ma’lum bo‘lgan allergik reaksiyalari, Bemorga nisbatan qarshi ko‘rsatmalar haqidagi ma’lumotlarning ishonchliligi uchun.
6.2.3. Bemor tomonidan Klinika tibbiyot xodimlarining davolash bo‘yicha barcha talablari va tavsiyalarini bajarganligi/bajarmaganligi, shu jumladan Tibbiy xizmat ko‘rsatilgandan keyingi davrda Klinika davolovchi shifokorining ko‘rsatmalariga rioya qilganligi/rioya qilmaganligi uchun.
6.2.4. Laboratoriya tekshiruvlarini topshirishga tayyorgarlik ko‘rish qoidalariga rioya qilish, bunda Klinika tekshiruv natijalarining ishonchliligi uchun, agar ularning buzilishi bemorning ko‘rsatilgan qoidalarga rioya qilmasligi oqibatida yuzaga kelgan bo‘lsa, javobgar bo‘lmaydi.
6.3. Agar Bemor ushbu Shartnomada nazarda tutilgan majburiyatlarni buzsa, agar ko‘rsatilgan qoidabuzarliklar yuz bergan va tibbiy yordam ko‘rsatishdagi kamchiliklarga (zarar) sabab bo‘lgan bo‘lsa, klinika ushbu Shartnoma bo‘yicha tibbiy xizmatlarni bajarmaganlik yoki lozim darajada bajarmaganlik uchun javobgarlikdan ozod etiladi.
7. NIZOLARNI HAL ETISH
7.1. Tomonlarning o‘z majburiyatlarini bajarmaganligi yoki lozim darajada bajarmaganligi bilan bog‘liq nizolari va kelishmovchiliklari imkon qadar tomonlar o‘rtasida muzokaralar o‘tkazish yo‘li bilan hal etiladi. Agar tomonlar kelishuvga erishmasalar, nizolar O‘zbekiston Respublikasining amaldagi qonunchiligida belgilangan tartibda ko‘rib chiqiladi.
7.2. Tomonlar fors-major holatlari, ya’ni yong‘in, zilzila, suv toshqini, halokatlar, harbiy harakatlar, davlat hokimiyati va sud organlarining qarorlari, ushbu shartnomaning amal qilish jarayonida tomonlar bilmagan va aniqlanmagan kasalliklar va boshqa patologik holatlar (ularning aniqlanishi tibbiyotdagi standartlar va protokollarda nazarda tutilmagan), shuningdek, tibbiyot fani va amaliyoti rivojlanishining zamonaviy darajasida aniq bashorat qilish, tashxis qo‘yish va oldini olish mumkin bo‘lmagan holatlar, shuningdek, boshqa bartaraf etib bo‘lmaydigan holatlar va ularning oqibatlari, shu jumladan, agar bu Klinika tomonidan tegishli xizmatlarga haq to‘lash bo‘yicha majburiyatlarning bajarilmasligi bilan bog‘liq bo‘lmasa, Klinikaning energiya ta’minoti, suv ta’minotining kelishilmagan holda o‘chirilishi natijasida yuzaga kelgan ushbu Shartnoma bo‘yicha majburiyatlarni bajarmaganlik yoki lozim darajada bajarmaganlik uchun javobgarlikdan ozod qilinadilar.
8. ПРОЧИЕ УСЛОВИЯ8.1. Agar Bemorning Klinika tomonidan ko‘rsatilgan xizmatlarning sifati, tezligi, to‘liqligi bo‘yicha e’tirozlari bo‘lsa, u xizmatni olgan kundan boshlab 7 (yetti) kalendar kun ichida shikoyat berish huquqiga ega.
8.2. Klinika bir tomonlama tartibda Shartnomaga, Preyskurantga, tibbiy xizmatlar ro‘yxatiga, Klinika tomonidan tibbiy xizmatlar ko‘rsatish shartlari va qoidalarini belgilovchi nizomlarga o‘zgartirishlar kiritishga haqli. Ushbu bandda ko‘rsatilgan hujjatlarning birortasi Klinika tomonidan o‘zgartirilgan taqdirda, bunday o‘zgartirishlar Klinikaning axborot stendlarida va uning rasmiy veb-saytida tegishli ma’lumotlarni joylashtirish orqali Buyurtmachiga yetkaziladi.
8.3. Bemor tibbiy xizmatlarni olishdan bosh tortgan taqdirda, Tomonlar ushbu Shartnoma (uning bir qismi) bo‘yicha yakuniy hisob-kitobni amalga oshiradilar, bunda Buyurtmachi unga amalda ko‘rsatilgan xizmatlar uchun haq to‘laydi va Klinikaga Shartnoma bo‘yicha majburiyatlarni bajarish bilan bog‘liq va ushbu Shartnomani bekor qilish natijasida yuzaga kelgan haqiqiy xarajatlarni qoplaydi.
9. MAXFIYLIK
9.1. Ushbu Shartnoma bo‘yicha Bemorning tibbiy yordam so‘rab murojaat qilganligi va laboratoriya tekshiruvlari natijalari haqidagi ma’lumotlar, shuningdek amaldagi qonunchilikka ko‘ra maxfiy hisoblangan boshqa ma’lumotlar maxfiy hisoblanadi.
9.2. Maxfiy ma’lumotlar Buyurtmachining (Bemorning) yozma roziligi bilan, shuningdek, ushbu Shartnoma va O‘zbekiston Respublikasi qonunchiligida nazarda tutilgan hollarda uchinchi shaxslarga berilishi mumkin.
9.3. Tomonlar ushbu Shartnoma shartlarini bajarishda olingan ma’lumotlarga nisbatan maxfiylikni saqlash majburiyatini oladilar.
9.4. Buyurtmachi ushbu Shartnoma shartlarini O‘zbekiston Respublikasi Qonuniga muvofiq qabul qiladi. "Shaxsga doir ma’lumotlar to‘g‘risida"gi Qonunga muvofiq, uning shaxsiy, shuningdek maxsus va biometrik ma’lumotlarini Klinika va uning vakolatli xodimlari tomonidan qayta ishlanishiga rozilik beradi.
9.5. Shaxsiy ma’lumotlarni qayta ishlashdan maqsad ushbu Shartnoma-oferta asosida Klinika faoliyati yo‘nalishi bo‘yicha tibbiy xizmatlar ko‘rsatishdir.
10. YAKUNIY QOIDALAR
10.1. Agar Bemor Buyurtma varaqasida ko‘rsatilgan muayyan tibbiy xizmatlarni ko‘rsatish muddati tugagunga qadar Klinikaga yozma e’tirozlar bildirmasa, xizmat to‘liq hajmda va lozim darajada ko‘rsatilgan deb hisoblanadi.
10.2. Buyurtmachi (Bemor) Tibbiy faoliyat sifati va xavfsizligini ichki nazorat qilishni ta’minlash maqsadida, shu jumladan xodimlar xavfsizligini, shuningdek, tibbiy xizmatlar ko‘rsatishda bemorlar huquqlarining xavfsizligini ta’minlash maqsadida, shu jumladan murakkab klinik holatlarni qayd etish va tibbiy aralashuvlarni qayd etish uchun ovoz yozish moslamalari bo‘lgan videokameralarni o‘rnatish orqali Klinika binosida telefon suhbatlarini yozib olish, video va audio yozuv bilan ochiq video tasvirga olish amalga oshirilishiga rozilik bildiradi. Klinika Buyurtmachiga (Bemorga) Klinika hududida olingan video va audio yozuvlarning mazmuni oshkor etilmasligi, joylashtirilmasligi, foydalanilmasligi va uchinchi shaxslarga berilmasligini kafolatlaydi. Audio va video materiallarni saqlash faqat Klinika hududida foydalanish doirasi cheklangan maxsus elektron tashuvchilarda amalga oshiriladi.
10.3. Agar ushbu Shartnomaning biron bir qismi yoki qismlari haqiqiy emas, noqonuniy yoki bajarilishi mumkin emas deb topilsa, ushbu qaror uning boshqa qismlari va qoidalarining asosliligi, qonuniyligi va bajarilishi mumkinligini baholashda aks ettirilmaydi.
Ijrochining rekvizitlari:"DEFACTUM LABORATORIES" MCHJYuridik manzil: Toshkent shahri, Mirobod tumani, Avliyo ota ko‘chasi, 1-2STIR 201589828r/s 20208000300566809001bank: "ASAKABANK" AJ Yunusobod filialiMFO 00873